11+2 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu ailelerimiz dışında henüz kimseye söylememiştik. Ama artık sabırsızlanıp iki yakın arkadaşıma söyledim, ikisi de anında “kız olacak gibi hissediyorum” dedi. Annem de hamileliğimin başından beri kız olacağını hissettiğini söylüyor. Bugün kuaförde bir kadına hamile olduğumu söyledim, o da hemen “kız olacak” dedi. Acaba nasıl oluyor da herkes üst üste aynı şeyi düşünüyor diye merak ediyorum. Benim için kız ya da erkek fark etmez ama insan yine de merak ediyor. Aranızda böyle herkesin aynı cinsiyeti söylediği ama sonunda farklı çıktığı oldu mu? Ben artık doktora gitmeden kız olacağına inanmaya başladım, bu düşünceyle yaşıyorum. Sonra erkek olursa şok geçiririm 😂