Annişler merhaba üç aylık oğlum var 3820 doğum kilosu üç günlükkende 3500 e düşmüştü. Bir aylıkken 4180 oldu kilosu (27 ocakta ) ikinci ayda şubatın 27 sinde 5150 olmuş. Bugün 25 martta ölçüldü 5660 olmuş kilo alışı nasıl sizce. Sütüm yağlı değil gibi. Bebeğimi gündüzleri iki saatte bir eğer dışarıdaysam üç saatte bir emziriyorum. Gece ise on birden sabah altıya kadar üç beslenme yapıyoruz. Altıdan sonra iki saatte bir emiyor. Sağım yapmıyorum bebeğim bitiriyor çoğunlukla. Genelde bir enişte tek memeyi emip doyuyor. Uykuya dalıyor. Yarım saat emişiyoruz. Çok emdiğinde kusuyor. Metodum doğru mu? Sütüm az mı yetiyor mu veya nasıl yağlandırabilirim? Yardımcı olabilir misiniz