Kızlar bugün 32+2 olduk kontrolüm vardi doktor bebek doğum pozisyonu almis baş aşağı duruyor ama normal dedi normal mi erken mi bence erken gibi geliyor bana daha 7 hafta var doğuma her an hareket etse kendini ittirse doğum başlar mi cok korktum rahimde agri oluyor bel ve kaburgalarım ağrıyor sizlerde durum nasıldı?