Haticecinar Aselaras dun randevum vardi sata gore 31+4 usgye gore 32+2 cikti 1900 kg dedi doktorum bence iyi sizinde
Yade Aselaras 31 haftalığım bugün kontrol vardı. 1800 gr bi hafta geride dedi doktor bana neye göre kime göre anlamıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Yade Scldgtkn internete pek güvenemiyorum ama her doktor da farklı şeyler söylüyoruz o yüzden burda sizlerle paylaşım yaparak içimi rahatlatıyorum teşekkür ederim 🙏🏻
Burjucan Yade diğer postuna da yazdım cevap canım kilo olarak aslında kötü değil boyu ve başı haftasında hatta biraz ileride ise karın çevresi de onlara nazaran zayıf çıkıyorsa gerilik ortaya çıkıyor
Alieva_Cinare_2808 30 hatamda öğrenmiştim. 2 kilo 19 gramdı. 🤲☺️ Şuan 32+3’ deyim. Önemli olan sağlıklı olması. 🤲😍
Yade Burjucan sanırım bu karın geriliği genelde söyleniyor bu durumdan ötürü. Çok önemli olmasada biz anneler çok etkileniyoruz malesef. Tek sorun doktorların bunu bilerek böyle yaklaşım sergilemeleri