Merhaba kızlar yarın 41 +1 olucam kontrolüm var devlet hstasinde normal bekliyoruz olmazsa suni sancımı verirler sezeryanamı alırlar bilgisi olan varmı şimdiye kadar ne sancı ne de su gelmedi devlet hastanesi 41 kadar bekletiyo müdahale edemiyolarmış bebkesıkını olmayıncayarn ne derlr acaba bilen varmı