Feyzanne_ merhaba canım iki hafta önce 6+1’de kese görmüştük. bebiş ve yolksac da göründü ama bebek minicik pirinç kadardı. vajinal bakmadı doktor iki hafta sonra kalp atışı için gel dedi. cuma günü 8+1’de gideceğiz, dua edin inşallah her şey yolundadır. sesini de duyarsam tam anlamıyla rahatlayacağım ❤️