benzeynep Kızlar merhaba bugün keseyi gördük doktor iyi gözüküyor kesede sorun yok dedi ama çok az bir kanama alanın var dedi korktum biraz bir sorun olur mu diye
Melodimm benzeynep Bende hap kullandım o zamanlar.Doğru yazmamışım doğum yaptım bile merak etmeyin geçiyor ağır kaldırmayın uzanıp dinlenin.