nesli1453 Arkadaşlar troid değerlerim yüksek gelmiş iyotumda düşükmüş böyle olup sorunsuz doğum yapan varmı? Doktor erken doğum bebekte gelişim gerili ve zeka geriliği olabilir dedi 😒
nesli1453 fundiiim şuan için iyot ilacı kullanmaya başladım iki hafta sonra tekrar kan dan troide bakıcakmış yine değer yüksekse kullan dedi.
fundiiim nesli1453 lugol yüzde 2’lik ve yüzde 5’lik olarak eczanede hazırlanıyorda size doktorun verdiği de o şekildemi onu merak ettim☺️