Kızlar sizinde bebek hareket edince karnınızın içi ağrıyor gibi oluyor mu özellikle alt karın bazen regl ağrısına benziyor yeni başladı daha birde vajina iç kısmında aniden çıkacakmış gibi arada sızlama oluyor bebiş hareket edince benim gibi olan var mı bacılarım