Esraarse korkma canım içini ferah tut rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimde hamileliğim de bu şekildeydi üstelik bana doktor söylemedi 13 haftalıkken kanamam olduğunda başka doktor söyledi sonra yattım hep istirahat bol su bol dinlenme çok şükür 36 haftanıza geldik hala yukarı almadı kendini ama bi sıkıntı olmadı her ihtimale karşı yaklaşık 1 ay önce ciğer gelistiricimzii vurunduk ama hala bekliyoruz