ikincibebem kesinlikle haklısınız be de 36+3 üm iki hafta sonra doğumum var doktorum iyi diye kendimi avutuyorum şu an alternatif adam akıllı başka hastanede yok maalesef bir gecelik mesele önemli olan doktorun diyorum kendi kendime ama insan kendini enayi yerine konmuş hissediyor