hasretfurkan Bebeğiniz için hangi marka burun aspiratörü kullanıyorsunuz ve memnun musunuz ( ağızla çekilenden tiksiniyorum)
bbaskal hasretfurkan Valla ben manuel kullanıyorum otomatik olanlardan kızım korkmuştu görünce kaçıyordu