Gencbirannis yükseğe uzanirken dikişlerin izin vermez zatende ev işi yapabilirsin tabi bu bide bunyeyle alakalı ben ilk 2 sezeryanimda gayet rahattım mesela hatta 2. Sezeryanimda sezeryan olduğumu unutmuş sabah kalktigimda gerinmistim sonra tabi bı acı aa sezeryanliyim olmuştu 😀 ama 3. Sezeryanda ayağa kaltim ama dik yurumem 1 haftayı bulmuştu kambur gibi dikislerim tuta tuta yürüyordum .d