svlsu ben bugün bebeğin çantasını kapattım, benimkiler kaldı. 33 haftalığım.
Bebek için; bir yenidoğan set, 2 yedek kıyafet bone eldiven 3 tane zıbın, 10 tane bez, ıslak mendil, müslin bez, ağız mendili, puset puset örtüsü, emzik, biberon, bir kalın müslin battaniye, bir tane penye battaniye.
Kendim için; alt üst pijama, boydan elbise pijama, 5-6 tane depend, iç çamaşır atlet emzirme sütyeni, bir sabahlık, terlik, çorap, peçete mendil, banyo havlusu, el havlusu, diş fırçası makyaj malzemesi koyacağım son anlarda vakit olursa, hastaneden çıkınca kıyafet. Kirli çamaşır için poşet. Unuttuğum bişey var mı bilmiyorum.