Semayyy Bugün 36+0 olduk, kontrolde bebeğimin fazlasıyla aşağı indiğini gördük hafif kasılmalarım oluyor gelişimi güzel önde gidiyor haftaya alalım dedi doktorum 2 nisanda eşim ve oğlumla gidip kavuşacağız kızımıza duygular şelale 🥹❤️
flz3576 Semayyy sağlıkla gelsin inşallah bizde bugün tam 36 olduk normal olcagı için gün belli değil bakalım ne zaman gelcek 😃
ftmnr05 Semayyy sağlıkla gelsin inşallah bende 36 bugün kontrole gittim ama 38 de gelirsin o zaman gün ayarlarız 39. Hafta için dedi bana bakalım heyecanla bekliyoruz
Semayyy ftmnr05 ayy çok güzel sağlıkla gelsin, bizde bekleyecektik 38i ama bebiş beklemiyor 🤷🏻♀️😁🌸❤️
ftmnr05 Semayyy çok heyecanlııı 😝😝 sağlıkla kucağına alırsın inşallah Rabbim kolaylıklar versin şimdiden inşallah 😍