Bebegimmmm Kizlar yeni hastaneden geldim kesemiz göründü 8.5 milim 5+5 haftalik hamileyim sizce nasıl iyimi çok şükür 🙏🙏
SabihaTopril Bebegimmmm çok iyi canım❤ Allah sağlıklı bir şekilde kucağna almayı nasip etsin inşallah🙏🏼🤗👶🏼
Nurten Bebegimmmm doktor dün bi kaç test istedi tiroid tam kan sayımı idrar testi falan onların sonucu dün yetişmedi pazartesi göstericem kalp atışı içinde pazartesi gün vericek sen duyabildin mi kalp atışını 😍👶🏻🙏🏼
mavi bizde bugun 6+6 olduk gecen hafta gitmiştim kese gozukmustu 14.6m demişti doktorum ve 20 mm oldugunda. bebek görünüyor mus
Minnaksercecik Hadi gözünaydın canım sıra bende haftaya gideceğim inşallah allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Ozge2304 zeyolin ben o an sormayı unuttum canım ama şuan sevindim. Normal ultrasonda göremedi alttan baktı orda gözüktüde o yüzden endişelendim
zeyolin Ozge2304 benim de çok gaz problemim var o yüzden karından gözükmedi alttan bakınca gördü canım
zehracinar Minnaksercecik Nasıl anlatayım bilemedim su içimin idrarınız sıkışık olsun işte öyle hemen belli oluyormuş doktorum öyle söylemişti
Betussss Benimde perşembe günü gözüktü alttan muayene ile 😍bugünde 5+ 3 olduk😋 12 şubatta kendi doktoruma gidicem o zaman 6+6 oluyorum inşallah bebişi görürüz🙏🏻