Arbuk5234 Merhaba canım anneler. 1 aylık bir bebeğim var gaz sancılarımız başladı bunun içinde doktorumuz prebiyotik verdi. Pazartesi akşam üzeri kullanmaya başladım. Symbiosys bıfıdrop verdi. O gece tuvaletle ilgili bir problemimiz yoktu ancak salı günü ve bugün çarşmba herhangi bir şekilde kaka yapmadı bebeğim. Gazını çıkartıyor ancak kaka yok. Sürekli ıkınıyor. Ikındığı içinde uykuları hepnyarım huzursuz. Bu damlayı kullananlar var mı ya da böyle bir problem yaşayan nasıl bir yol izlediniz fikirlerinize ihtiyacım var 💐
aslmoms Arbuk5234 ben ilk bebeğimde Metsil kullandım. Yine metsil kullanacağım. Arkadaşımada önermiştim. Çok rahat geçti süreci. Araştırmanızı tavsiye ederim.
bbaskal Arbuk5234 Nurse harveys bende bunu kolik bebeği olan bir arkadaşımda görmüştüm kızıma almıştım ilk başlarda biraz gaz sorunu bizde de olmuştu çok memnun kaldım
btl194 Arbuk5234 benim de bebeğimin o sorunu vardı hiç bir şekilde ne gazı ne de tuvaleti yapabiliyordu ağız yoluyla çıkıyordu ama .ben relactaz damla kullandim 12 gün gitti damla ve o sorundan kurtulduk şükür
Arbuk5234 aslmoms cumartesi akşam gaz sorunundan dolayı acile gitmiştik orda ki doktorda Biogaia,maflor,metsil,vicol önermişti. Bunlardan birini alabilirsin demişti sanırsam deneme yanılma olarak devam edecek süreç.
aslmoms Arbuk5234 evet bende zamanında çok denedim. O kdr pahalı damlalar vardı ki. Metsil süper olmuştu.
Arbuk5234 bbaskal aslında şuan gazla değil de daha çok kaka problemimiz var. Alttan gazını çıkartıyor ama kakasını yapamıyor kullanmış olduğunuz probiyotikler bu yönde de etkili mi?