jlde 24+3 üm sezeryanla doğum yapacağım muhtemelen Haziran in son haftası falan olur ama zaman hiç geçmiyor ya çok sıkıldım 🥹
yaggmurt jlde 23. Haftaya girdim ama benim doktorum normal doğum sezeryan diye bi konuşma yapmadı siz kendiniz mi dediniz yoksa hamileliğin durumuna göre mi değerlendirip karar verdiniz
aslmoms jlde 21 le bende aranızdayım. Gerçekten zaman geçmiyor. ama hemen Temmuz gelsin demiyorum. Biliyorum sonra uykusuzluk yorgunluk ☺☺😅😅
jlde aslmoms ay evet orası öyle ama oğlumdan sonra kızım olacak onun hevesindeyik ben de o yüzden bir an önce gelsin istiyorum merak ediyorum tabi ki sağlıkla 🙃
jlde dlkkrms valla bu haftalar hiç geçmiyor şimdiye kadar hızlı geçmişti ama şimdi resmen gün sayıyorum 🥹
gecemavisiii jlde bana bazen hızlı bazen yavaş geçiyor gibi geliyor ama tadını çıkarmaya çalışıyorum, bebeğimin hareketlerini ve onun varlığını sürekli Hissetmek çok güzel 🥹
HakanKemal ben 35 haftaligim 27 gun sonra doğumum var ikinci olacak aşırı heyecanlıyım ve bebegimin eksiklerini daha yeni tamamlayabildim 34 gun var diye rahattim ama sezaryen günü alınca heyecanım daha da arttı