bsraaybars Doğumla ilgili birkaç merak ettiğim şeyler var arkadaşlar.. normal doğumda sonta takılıyor mu lavman yapılıyor mu ? Şehir hastanesinde doğum yapıcam ebeler mi yaptırıyor doğumu ? 35+5 olduk doğuma az kaldı 🥰
Beyza-mkl22 bsraaybars Bende ilk doğumu şehir hastanesinde yaptım sonta lavman hiçbiri yapılmadı, doğumumu ebeler yaptırmıştı, hemşireler bebeği giydirmemişlerdi, hastaneden hastaneye değişebiliyor bildiğim kadarıyla