Sabahtan bu yana vajinamda batma var girişte veya başka yerde değil tam olarak içten bir batma hissediyorum. Doktoruma ulaştım korkulacak bir şey olmadığını normal olduğunu yarına kadar takip etmem gerektiğini eğer geçmezse ve için rahat etmezse gel dedi. Yaşayan var mı daha önce. Daha önce bir kaybım var ve korkuyorum doğal olarak