En başlarda birşey olmuyor ama son haftalar ufacık birşey hemen ödem yapıyor, tansiyon şekeri dengesizleşiyor Kolestrol yükseliyor. Ne olursa 25. Haftadan sonra oluyor canınız çekse de bebek için yiyemiyorsunuz bu sefer 🥺
En başlarda az kilo alın ki son aylarda alma payınız kalsın benim yaptığım hatayı yapmayın.