Plasenta yaşlanması her gebelikte olabiliyor. Endişelenmeyin. Bebeğinizin kilosuda gayet yaşanabilir seviyede. Doktorunuzda normal demiş. Haftana göre gayet güzel gitmişsin. Doktorun b ir durum olsa uyarırdı. Gereken müdehleyi yapardı. Endişelenme 🧡🧡