selma128 bu şekilde 24.haftada doğumum başladı siz şanslısınız doktora gitmişsiniz ben gazım var zannettim ve uyudum o sancılı halimle sancılar düzenli 3 dakikaya düşğnce ve kanama başlayınca hastaneye gittim ve herşey için geçti sizi korkutmuyorum ama sakın yormayın kendinizi bol bol uzanın en ufak sancıda ve problemde bişey yoktur demeyin gidin öyle pişmanım ki ilk hamileliğim oldugu için anlayamamıştım rahim ağzı uzunluğunuza bakıldı mo