rvsss yaa sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah doğum sonrası bizi de günceller misinizz hatta odaları fotoğraf çekme şansınız varsa çeker misiniz benim ilk gebelik ve sakin bir şehirden buraya taşındım o yüzden hastane konusunda çok zorlanıyorum her gidip geldiğimde kalabalığından ve hijyenden dolayı ağlayacak raddeye geliyorum