30 haftalık olduktan sonra ağırlaşmaya başladım baya yoruluyorum hiç bişey yapasım gelmiyo bide vajinama bebek baskı yapıyor sanki bıçak saplanır gbi oluyo bazende adet ağrısı oluyo ama geçiyo normalmi sizce 31 haftalığım şuan haftaya doktor nstye bağlıycam dedi erken değilmi ama bebeğim baş aşşağı dönmüştü