ballim_dunya 3. Test pik gibi geldi sonra test silikleşmeye başlıyor bilemedim acaba 23 Mart da pik mi oldu ? @bebegimle_ben
bebegimle_ben ballim_dunya pcos kotu canim ama yapmaya devam et derim 23 marta koyulasma var ama diger cizgi gibi degil sen devam et bakalim en son adet tarihin dongun ne ben hesapliyayim canim bende program var
marlam ballim_dunya sonuna kadar ama şöyle bir akışına bırak kuzum hobi edin başka işlerle uğraş aklından at gerçi çok zor bunu en iyi ben bilirim ama mecbur
bebegimle_ben ballim_dunya anladim canim dongu olsaydi hesaplanirdi sen test yapmaya dev et canim insallah piki gorcez