Predıctor early gebelık testı aldım.
İlk defa kullandım aynı kaset test gıbı sandım dırek ıdrar oraya dökülecektir Dıye düşündüm
Meğer ıcınde 10 sn falan bekletmeliymişiz.
Testım negatif çıktı .
Adetıme de 5 gün var
Zaten erken gebelık testı almıştım ama ben bıraz ıdrar döktüm oraya .
Kullanım olarak yanlış yaptım ama netıcede ıdrar temas ettı
Sizce sonuç yanlış mıdır
Yanılma payım olur mu