currr 6+5 günlükken doktor kalp atışı yok 1 hafta bekleyelim dedi çok üzgünüm tabii ama bu arada bulatı, halsizlik devam ediyor. Kalp atışı yokken bu belirtiler devam eder mi?
ftmgvnn currr 8. Haftada duydum bende erken endişelenmeyin belirtiler de devam ediyorsa bi sıkıntı yoktur bence
aycicegi22 currr benim bugün 6+4 karından göremedi aşağıdan bakınca kalp atışı görüldü karından baktıysa görülmemiştir belki
mermel currr Canım benim de 7 de görülmüştü, daha erken özellikle kilo varsa 8 de bile duyan var demişti doktorum.
aycicegi22 mermel kesinlikle kilo ile ilişkili olduğunu düşünüyorum 50 kg olduğum zaman her şey görünmüştü, şuan 68im göremiyor hep alttan muayene