Kızlar selam. Kısmetse ikinci oğlum geliyor. Şimdi baştan özetleyim ilk gebelikte kalbi durdu ve genetik pıhtılaşmam çıktı iğne kullanıyorum hamile kalınca. Bu gebelikte baya bir süre kanama alanı oldu ve ara ara lekelenmem oldu. 13 haftadan beri ara ara pıt pıt şeklinde veya karıncalanma şeklinde hareket hissediyordum. Malesef sigarayı bırakamadım. Bayramda bir kaç olay oldu ve ben günlerce ağlayıp sinir krizi geçirip hastanelik olucak raddeye geldim. Hastanede nst ile sancı bakıldı ve normaldi. Ama benim bel ve kasıklarımda Ağrı oluyor, sanki adet öncesi tam sökülücekken olan ağrı gibi. Ertesi gün asmye gittim kalp atışı için cihazdan dolayı biraz zor bulundu ama duyduk. Stresim hala devam ediyor malesef ve son zamanlarda eskisi gibi değil sanki bebek hareketleri yani 13.haftada hissederken şuan artık netleşmesi gerekmez miydi? Ama bir şey yok. Doktora da gidemiyorum çünkü küçük oğlum var havalar soğuk yağışlı onu bırakabileceğim birisi yok şuanlık anca cumartesi vs eşim evdeyken gidebilirim. Daha önce buna benzer durum yaşayan oldu mu acaba? Bebekte bir sorun olmuş muydu ?