zilansaltan Selmaselim 30. Haftaya kadar ayda 1 ondan sonra 2 veya 3 haftada 1 e indik gebelikten gebeliğe değişiyor canım senin ve bebeğin sağlığı önemli
buketdeniz19 Selmaselim ayda 1 kere çağırıyor benim doktorum ama ben canım istedikçe 2 haftada bir gidiyorum bebeği görmeye ilk bebeğimi kaybettim korkuyorum çünkü
marlam Selmaselim ilk 3 ay her hafta doktorum çağırdı sonra zaten ayda bir son bir ay kala doğuma tekrar her hafta gittim
aslmoms ayda 1 ve doktor ekstra çağırırsa gidiyorum. Mesela bebek yüzünü göstermedi haftaya gel dedi gittim.
mermel Selmaselim 32 ye kadar ayda bir 32 den sonra haftada bir daha sonra da haftada bir olmuştu ilk kızımda
Selmaselim Haftadayim dün gittik ve doktora tekrar ne zaman gelelim diye sormadık o yüzden merak ettim sizinkileri