Hanımlar 8+2′den merhaba.
Öğlen iş yerinde çalışırken tuvalete gitmek için ayağa kalktığımda tabiri caizse altıma yapar gibi kanamam oldu. İçim boşaldı resmen, adet kanamasının daha yoğun hali ve pıhtılıydı. Ama hiç ağrım sızım olmadı. İş arkadaşlarım beni hemen tuvalete götürüp ambulans aradılar. Hastaneye gittiğimde acilde hemen alttan muayene edip keseyi gördük, şekli bozulmamış kalp atışını bile duyduk. Hemen progestan iğne vurdular 5 gün devam edeceğim, hap olarak da sabah akşam alacağım. Aklım çıktı ama elhamdülillah şimdilik sakin ortalık. Yaşayan var mı bu durumu? Çok korktuk.