ayseoztuten12 Kızlar 7 haftalık bi hamileliğim var glikozum yüksek çikti dahiliye gittim bugün yarın için şeker yüklemesi istedi ne yapıyım sizce
Lapsodi ayseoztuten12 kaç çıktı acaba benide dahiliyeye yönlendirdi açlık 101 100 97 filan cikti dahiliyeye gittim ilaça gerek duymuyorum şuan dedi tsh için ilaç verdi
ftmgvnn ayseoztuten12 yaptır bence canım benimde ilk gebeliğimde vardı 2. De de erken gebelik şekerine baktırdı varsa da ona göre önlem alınır