neseee_ Kızlar 14.haftada erkeğe 16. Haftada kıza benzetildi resim yüklesem tecrübeli anneler yorum yapabilir mi
neseee_ NobleMom evet açmadı zaten doktor çok uğraştı ama yapısı gereği kıza benzetti 14.haftada devletteki doktor da pipisini görmüş ben göremedim karşımda ekran yoktu kordonla karıştırmış olabilir mi diye de düşünmedim değil🥲
NobleMom neseee_ Yapısal olarak yapılan tahminler gerçekçi tahminler olmaz tabiki. 14. haftada ki doktor görüp yorum yaptıysa %70 doğrudur ✨🤍
ARYa143 Usg den çok anlamam ama benim ilk bebeğime de erkeğe benziyo değişebilir demişti dr sonra değişmiş demişti 😊 Pipi diye gördüğümüz kordondu demekki😂😂
neseee_ NobleMom evet doktorda öyle dedi diğer meslektaşın dediğini baz alıcaz dedi yarın 4 lü test için gidicem belki pozisyonu müsait olursa bu sefer görür doktor