hilalaselll4 ben ilk doğumunu Egepol hastanesinde Gökalp Tokac beyle yapmıştım. Kendisi çok babacan. Ben doğumdan çok korkuyordum. Epidural sezeryan oldum. Bilincim açıktı, kendisi doğum sırasında benimle sohbet muhabbet edip rahatlamami sağlamıştı. Arkada da sevdiğim müzikleri açmıştı. 😊 Sonradan devlet hastanesinde muayene gittiğimde dikişlerimi kimi yaptıgini sordu her doktor ve hepsi “dikişlerini müthiş yapmış” dediler. İz de kalmadı. Başarılı bir doktor hala ordaysa.. 😊