umhnn ilk oğlumda 12+5 de erkek gibi demişti ve doğru çıktı, bunda 12+6 da kız gibi dedi ama 16.haftada net pipi gözüktü. Küçük haftalarda yanılma payı çok oluyor. Yine de bence siz buna göre hazırlık yapmayın. Ben ikisinde de net pipi görmeyi beklemiştim cinsiyete göre bir şey almak için. Hatta en garanti detaylı ultrason bence o zamana kadar unisex takılmak mantıklı