31 haftalık hamileyim ve dogumu memlekette yapicam yaşadığım şehirle mesafasi 8 saat bugün doktora sordum hamilelikte hiç bir şekilde önermiyoruz o kadar saat oturamazsiniz en 3 kez mola vermek gerek dedi ben gece yolculuğu yapicam çünkü 3 yaşında oğlum var gündüz durmuyor eziyet ediyor bana gece olunca uyuyor sabaha kadar
Uzun süre böyle yolculuk yapan var mı sorun yaşadınız mı herhangi bişey oldu mu ?