Merhaba arkadaşlar tüp bebekle hamile kaldım erken dogum yaptım 25 haftalık kaybetim sezeryan oldum 2 ,5 ay geçti doktorum 6 ay sonra tekrar transfer olabileceğimi söyledi böyle sezeryandan sonra erken hamile kalanlar var mı aranızda herhangi bi problem le karşılaştınız mi bende tekrar düşünüyorum sizce 6 ay yeterli bı süre mi yada 6 aydan sonra hamile kalanlar varmı acaba