23 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri tsh değerim 2.5 in üstüne hiç çıkmadı 2.23 falandı dün ki kan sonucumda 3.23 çıktı yükselmiş neden olduğunu anlamadım ama hamilelikte 2.5 in üstü istemiyoruz dedi doktorum düşük dozda ilaç başlanacağını söyledi