Post açmıştım hatırlayanlar olur haraketlerini 3 güne bir bazen hissediyorum diye balon gibi sert atıyordu 3 güne bir bugün birden hissetmeye başladım sert şekilde değil de sabah böyle iç karnıma yaslanıyor tekme atıyor nazik bir şekilde önceki gibi birden sert atmıyor şimdide hickiriyor hissediyorum ilk gebeliğimde daha erken 13 de sert hissetmiştim suan itibari ile hissediyorum ama sanki ittirip geri gidiyor gün içinde 8 9 kere hissettim hickirmasiyla özellikle dün kahveler çikolatalar vişne suyu herşeyi içtim fener tuttum hiç tepki vermemişti 😅 önce araliklarla hissedip sonramı düzene giriyor yoksa hissetmeye başladığım an mi başlıyor unuttum acaba yine yarın hissetmemeeye başlayabilir miyim yoksa artık hissedermiyim merak ettim sanki ilk gebeligimmis gibi heyecanlandım birden atınca ard arda 😅😅😅🥰🥰