melismersin Arkadaşlar merhaba. Ben 24 haftalığım bugün doktor kontrolüm vardı kendisine saçımı boyatabilirmiyim diye sordum doğal boya ile bir sorun olmaz dedi. Önerebileceğiniz bir boya varmı. Tints of style diye bir boya buldum miondan. Ama başka önerilerede açığım. Biraz kişisel bakımımı yapamamak beni üzmeye başladı 🥹 önerilerinizi bekliyorum…
nurellanurrrr melismersin bende doktoruma sordum amonyaksız boyayla boyayabilirsin dedi,geçen hafta rossmandan nature balance aldım,gratiste de var,kokusu yoktu saç derimi de yakmadı
_pearl melismersin ya doğal boya diye bişey yok hepsi kimyasal ve zararlı doğal boya Aylarca rafta durur mu🙅♀️ saçlarımda beyaz var korkuyorum boyamaya alerji falan olur diye bebek
melismersin nurellanurrrr bir yanım boyamak istiyor bir yanım içimi rahat ettirmiyor 🥹 ama mutsuzluğa doğru gidiyorum beyazlarıda görünce 🫣 önerinize bakacağım mutlaka
nurellanurrrr melismersin bende çok mutsuzdum,saçlarım sarıydı diplerim gelmişti çok kötü duruyordu,koyu bi renk alıp tek renge boyadım,16. Haftadan sonra boyayabilirsin dedi doktorum ama yine de insan korkuyor tabi 🥲
ozlemanneyim bakır olan var mı diplerimin zifiri karanlığı gittikçe artıyor bakırda dip çok sırıtıyor ve biraz daha boyamazsam açıcı isteyecek :(
aysemomyy bende gratisten green therapy aldım sertifikalı organik ve amonyaksız normalde saçlarım bakır idi ancak artık 12 . haftadan sonra siyaha boyayıp bırakıcam çünkü emzirme ve hamilelik dönemi boyatmak istemiyorum