betulkndll Elanatal 2 mi kullanılmalı decavit mi ikiside aynı gibi ama hangisini kullanacağımı bilemedim. yardımcı olur musunuz ?
bbaskal betulkndll Ben ilk gebelikte de elenatal 2 kullandım hatta doğum sonrası da 3 numarasını kullandım şuan ikinci gebeliğim yine 2 den devam ediyorum memnunum
hasmom betulkndll elenat 2 yi kullanıyorum midemi diğer ilaç baya rahatsız ediyordu ama elenatda öyle bir şey yaşamadım baya da memnunum açıkçası
aslmoms Elanatal 2 kullanıyorum bend ememnunum. Midemide rahatsız etmiyor . diğer ilaçlar rahatsız ediyor