ozlemmm93 Minnaktontis Melike3506 kesinlikle hemde çok istiyordu kardeşi olsun hep dua etti ve cinsiyeti sadece o bildi herkes kız dedi o erkek dedi onun dediği oldu🤭 Sizede Allah kolaylık versin sizede doğum sonrasını düşündükçe uyuyabildiğin kadar uyu özlemciğim diyorum 🫣🫣🤭
Melike3506 ozlemmm93 ay ne güzel Allah gönlüne göre vermiş onun 😊 keşke uyku depolanan bir şey olsa da uyusam ama alışıyoruz sanırım şimdiden uavaş yavaş
Melike3506 HakanKemal benim oğlanda çok hareketli maşallah göbeğime bakıyorum bir sağa yakuluyor bir sola yamuluyor çoğu zamanda çok acıtıyor canımı
HakanKemal Melike3506 annelik delilik valla bazen hareket etmiyor diye korkuyorum ama iste tekmeleri bazen canımı yakıyor😄
ozlemmm93 Melike3506 keşke olsa ama Bencede vücut kendini alıştırıyor doğum sonrası için önceden ben uykusuzluğa dayanamazdım kalkamazdım şimdi alışıyorum Allah çok güzel dengelemiş 🤭🤲
Melike3506 ozlemmm93 bende gebe kalmadan önce en çok uykusuz kaşmaktan korkardım ama şimdiden alışılmaya başlanıyor
llFatma Melike3506 aynen öyle valla gece 3 e kadar uyayamadim sabah benim oğlan 6 da uyandı acıktım diyince kalkmak zorundasın uyku denen bir şey de yok. Zombi gibi geziyorum
bsrelif Bizim daha 7 haftamız var, Ayhhh acele etmiyorum ben hamileliğin keyfini çıkarmaya çalışıyorum 🥤
Melike3506 bsrelif hiç acele etme valla haftalar iletledikçe yeni güncellemeler gelip daha da zorlaşıyor