happy33 6 haftalık gebeyim bugün renkli ultrason rahimde Sıvı birikmesi ve iltihap tespit edildi kese var kalp atışı için bir hafta bekleyip gelmemi söyledi çok tedirginim daha önce başına gelen varmi?
Sevim1902 happy33 geçmiş olsun doktor ilaç verdi mi bu durum için ? Ben de ilk kez duydum bana doktor antıbiyotik verdi
bahardemirel happy33 merhaba kalp atışını duydunuz mu? Doktor 5+3’te bana da aynı şeyi söyledi ama nedir ne değildir anlamadım