tugce3506 39+5 geldiğim kontrolde doktorum daha fazla normal doğumu beklemeyelim deyip sezeryana karar verdik ve şuan yatışım yapıldıııı🥹 yaklaşık 6 gibi doğumumum olacak dua edin banaaa🙏 ilk doğumum korku heyecan hepsini bir arada yaşıyorum🌸
Aybarsimm Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah Rabbım kolaylık versinnn 🌸🤲 Doğum sonrası kendinize geldiğinizde süreci bizimle paylaşır mısınız