Kızlar doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ben regl olmadım geri çekilme ile korunuyoruz biliyorum korunma yöntemi değil ama ilk çocuktan sonra da çoğunluk öyle korunduk. Henüz regl olmadım yaaa hamile olma ihtimalim % kaç??😀 siz kaç ay sonra oldunuz? Var mı korunduğunu zannedip doğumdan hemen sonra hamilelik şoku yaşayan?