Nurozsln Ertugunannesi bende de oluyor o özellikle kusarken kasılmam çok oluyor. İlk zamanlar öksürürken bile oluyordu ama korkma bir sey olmuyor 🥰🧿
Ertugunannesi Nurozsln ne bilim nefes alamadim 20 dakika oldu daha yeni gecti agrilarim 😥 cok uzuluyorum boyle oldugunda
Nurozsln Ertugunannesi kendinizi sıkıntıya sokmayın bence. Stresten kaynaklı olarak yani korktuğunuz için de uzun sürmüş olabilir. Hapşırırken kendinizi kasmayın yeterli olacaktır
Sedaahmet Ertugunannesi canım normalde de zaten hapşururken kendimizi ister istemez kasıyoruz. Hamileyken hapşurunca bebekte kasilıyor. Ama korkma birsey olmaz. 😊
Nurozsln Mervemehr 12. Hafta da yapılıyor ikili test bizim de yeşil limon yazıyor programda 11. Haftadayız 🙄 kafamda deli sorular 😂