Merhaba bacılarım,
Bugün 14 haftalık olduk, doktor kontrolüm vardı, fetal dna sonucumuzda çıktı. Doktorumuz kağıda cinsiyeti yazdı, kutuya uçan balon yaptırdık ve evde eşimle bugün cinsiyeti öğrendik. Bebek erkekmiş, nasipse oğlum oluyor bacılarım😅 çoğunuzun tahmini doğru çıktı. Rabbim bana da bütün hamilelere de bebeğini sağlıkla sıkıntısız kucağına almayı nasip etsin inşallah. Çok mutluyum, bu mutluluğu sizle de paylaşmak istedim. Bende artık bir şehzade annesiyim bacılarımm😜😜
💙🧿
