Ben yaptırdım burada. Girdim doktora :) normalde 9 yaşiında kızımvardı onu çıkarmak istedi rica ettim kaldı. Haattta ablasına gösterdi bebişi. Detaylıca baktı . 20 dk fln sürdü galiba. Herşeyy yolundaydı . Ordan çıktım kan verdim. 1 haftaya sonucu alabilirsiniz dedi. Gidip alıyorsunuz sonucu. Alıp kendi doktoruma götürmüştüm.