sadecebirsoru Kızlar daha önce benzer yorumlar yapıldı erkek de kız da diyen oldu. Bugün kontrolde doktor erkek dedi 14 haftalık. Ama inceleyince sanki kordon gibi (çok bilmiş ben.) 🤣 yani acaba mı dedim görüntü sebebiyle. Çünkü Dr alışveriş vs yapma diğer kontrolde netleştirelim şuan yüksek oranla erkek görsem de dedi. Buyrun bakalım 🤣 sol orjinal görüntü sağ ben işaretledim sanki devamlılığı olan beyazlık mı <a href=“https://hizliresim.com/g5wyut8"><img src=“https://i.hizliresim.com/g5wyut8.jpg” alt=“ff”></a>
sadecebirsoru bensuunsal benim de ilk oğlum böyle çok netti ama o beyaz bataktan geçen parlama acaba mı dedirtmedi değil bu sefer 🤣
sadecebirsoru aslmoms şuan sadece 2li işaretli olan açılıyor sanırım ikisi de aynı açıydı açılmayan biri sadece ilkinin orjinaliydi
sadecebirsoru hilalaselll4 özele gidiyorum doktor da%90 dedi de bacaklardaki beyaz parlama acaba dedirtti inceleyince 😁
sadecebirsoru aslmoms yaa işyerimde herkesin kız benim erkek şaka gibi ama ilkinde de tek erkek benimdi 🤣
sadecebirsoru hilalaselll4 aşırı uyku yorgunluk halsizlik iştahsızlık var öyle bariz tatlı ekşi tuzlu yeme durumum olmadı hiç. Sivilcelenme oluyor birde yüzümde baya
selinimrek Ayy bende 1 hafta oluyor öğreneli erkek annesiyim🤭 bencede erkek şuan bana verilen ultrasonda da oğlumun böyle maşallah açıveriyorlar🤣