fatma102 buselice 36 da 2900 dedi doktor şuan 38 deyim kaç oldu bilmiyorum 🪷 -400+400 oynayabilirmis kiloya çok takmıyorum sağlıkla gelsin yeter 💖
buselice doktora kalırsa önde gidiyor gayet iyi dedi ben sadece fikir alışverişi için size de sormak istedim 😌
buselice fatma102 ya bende takmıyorum ama ilk oğlum zayıf doğdu bu biraz toplu doğsun istiyorum o yüzden
fatma102 buselice bence 36. Haftada 3000 çok iyi bir değer gununde doğarsa dahda kilo alır diye düşünüyorum 💕